شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#رئیس جمهوری
یادداشت|

نیازمند رئیس جمهوری هستیم که به مردم ایمان داشته باشد

ما امروز نیازمند رئیس جمهوری هستیم که به مردم ایمان داشته باشد. مردم را، ولی نعمت خود بداند. کاندیداتور‌های ریاست جمهوری به این توجه کنند. هرکس در این ایمان‌ها ضعیف است وارد گود نشود و به کشور و ملت خیانت نکند.
خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله، در یادداشتی نوشت: امام خمینی (ره) به چهار چیز ایمان داشت؛ ایمان به خدا، ایمان به راه، ایمان به هدف و ایمان به مردم.
 
او بر مبنای این ایمان‌ها، انقلاب اسلامی را شکل داد، طاغوت را بیرون کرد، استکبار شرق را شکست داد، امریکا را ضعیف کرد، اسرائیل را ذلیل نمود و قدرت مسلمانان را به رخ زورمداران جهان کشید.
 
او بر پایه همان مبانی، ایران را در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت قرار داد و توان مردم ایران را وارد عرصه کرد و جوان ایرانی خود را باور کرد.
 
جوان ایرانی با الهام از تفکر و اندیشه امام، در برابر شاه ایستاد، در برابر صدام ایستاد، در برابر امریکا ایستاد و کشور را به سمت کمال و قدرت پیش برد.
 
امروز نیز ما با همان چهار ایمان باید به راهمان ادامه دهیم.
 
رهبری انقلاب به خدا و اسلام ناب و هدف و مردم ایمان دارند. ایشان از روز نخست رهبری تا امروز؛ همواره از فکر امام و راه امام و مبانی امام گفتند و بر اساس همان راهی که امام پایه‌گذاری کرد حرکت کردند.
 
مردم نیز، چون صداقت را در گفتار و عمل امام خمینی و امام خامنه‌ای دیدند، با ایمان به خدا و ایمان به راهی که برگزیدند و ایمان به هدف و ایمان به قدرت خود، انقلاب را پیش بردند.
 
مسئولین نظام نیز در هر جا که با این چهار ایمان حرکت کردند، انقلاب رو به جلو و با سرعتی زیبا پیش رفت. هر جا نقصی وجود دارد، مربوط به اشکال در این ایمان است.
 
ما امروز نیاز به رئیس جمهوری داریم که خدا را باور داشته باشد. توحید را قبول داشته باشد. موحد باشد. انسان موحد، طاغوت را و استکبار را قبول ندارد. دل به امریکا نمی‌بندد، دل به خدا و قدرت خدا می‌بندد و به خدا توکل می‌کند.
 
ما امروز نیاز به رئیس جمهوری داریم که به راه امام و راه ولایت و راهی که مردم ایران انتخاب کردند ایمان داشته باشد. به اسلام ناب بیش از فرهنگ غرب معتقد باشد. به دستورات دین و قانون قرآن توجه کند.
 
ما امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که به هدف انقلاب ایمان داشته باشد. هدف انقلاب اعتلای دین و اجرای دستورات خدا در زندگی خود و مردم است. اعتقاد به این اصل و عمل به آن فساد را ریشه کن می‌کند. بر عزت کشور و ملت می‌افزاید.
 
احزاب و گروه‌ها به این چهار نکته توجه کنند و مصالح کشور را بر مصالح گروهی مقدم بدارند و برای رضای خدا تصمیمی عاقلانه بگیرند.
 
شورای نگهبان هم بدون ملاحظه، هر فردی را که در این ایمان‌ها مشکل دارد، کنار بگذارند و مصلحت اسلام را بر هر مصلحتی مقدم بدارند.
 
مردم نیز با درایت و دقت و با هوشیاری و بصیرت و بدون توجه به جنگ روانی دشمن، با حضور گسترده خود به پای صندوق‌های رای، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که به خدا و به راه مستقیم الهی و به هدف انقلاب و امام و ولایت و به مردم و قدرت مردم و عظمت مردم ایمان داشته باشد.
 
به یقین؛ تنها با چنین انتخابی مشکلات کشور و مردم حل می‌شود و انقلاب اسلامی همچنان و با سرعت پیش می‌رود.
 
انتهای پیام/