شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس

کشف 20 کیلو شیشه در سقف اتوبوس

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی  گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ،  پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او عنوان کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از قاچاقچیان حرفه ای بوده که به تازگی به شهرهای مرزی کشور مسافرت و قصد دارد با تهیه مواد مخدر از قاچاقچیان مرز شرقی کشور، با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری آن را به تهران انتقال دهد.   

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی،  تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به  بزرگراه "آزادگان" اعزام و موفق شدند در مراقبت های ویژه پلیسی، اتوبوس را شناسایی و آن را توقیف کنند.

سرهنگ باباپور با بیان اینکه در بررسی های تخصصی ماموران موفق شدند 20 کیلو گرم شیشه که در سقف اتوبوس جاساز شده بود، کشف کنند، گفت: در این رابطه راننده اتوبوس و  قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مقر  پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل شدند.