به گزارش برنا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار با تجلیل از رزمندگان خطه شمال غرب کشور، گفت: اگر ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و مجاهدات پیشمرگان مسلمان کُرد نبود، خواب های شوم دشمنان ایران برای ایجاد ناامنی و تجزیه، مشکلات زیادی را ایجاد می کرد.

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس در این دیدار گفت: شهدای والامقام، شهید محمد بروجردی، شهید ناصر کاظمی، شهید محمود کاوه، شهید قاسم نصرالهی، شهید غلامحسین نسرین پور و... شهدای دلاور پیشمرگان مسلمان کُرد همچون شهید مطلّب حَسنی و شهدای خانواده قادرخان زاده و...، غیورانه در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند فتنه‌‌گری های بدخواهان ادامه یابد و امروز امنیت جای جای ایران، مرهون جانبازی شهداست.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه عاطفی متقابل بین شهید نصرالهی و مردم بانه و مریوان، همچنان در خاطره ها زنده است. مردم غیور بانه و مریوان، حقیقتاً مرزداران راستین کشورمان هستند و جانفشانی و پایداری آنها حقیقتی است که در تاریخ مرزداران ایران می درخشد.
 
رضایی گفت: وضعیت فعلی خانواده های ایرانی از نظر اقتصادی و اجتماعی با آرمان‌های انقلاب که شهدا برایش جانفشانی کردند، تناسبی ندارد و ادامه وضع فعلی، شایسته انقلاب ما و عظمت ملت ما نیست.
 
در این دیدار که سردار سرلشکر ایزدی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشت، خانواده شهید نصرالهی از دیدار نوروزی و توجهات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به یادگاران شهدا، قدردانی کردند.
 
شهید قاسم نصرالهی در سال ۱۳۳۳ در شهرستان خوی متولد شد. مبارزاتش با رژیم طاغوت، باعث دستگیری وی در سال ۱۳۵۵ شد. شهید نصرالهی در دوران دفاع مقدس، ابتدا فرماندهی سپاه سروآباد را برعهده گرفت.‌ پس از آن به عنوان قائم مقام فرمانده سپاه مریوان و بعد از آن به فرماندهی سپاه بانه منصوب شد.