شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#موبایل

موبایل قاپ حرفه‌ای برای شانزدهم زندانی شد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: پانزدهم دی ماه پرونده ای مبنی  بر موبایل قاپی از کلانتری 118 ستارخان  برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

او عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود ساعت 2 بعدازظهر پانزدهم دی ماه در خیابان ستارخان 2 موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت موبایل شاکی را سرقت و گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر با با عناوین مجرمانه موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است.

سرهنگ  اختیاری تصریح کرد: استعلاماتی صورت گرفته مشخصد که متهم  15 فقره سابقه کیفری داشته و  آخرین مرتبه به جرم  سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد،  افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، با همکاری یکی از دوستانش با پرسه زنی در معابر عمومی، سوژه های خود را شناسایی و تا کنون 12 فقره مرتکب موبایل قاپی شده است.

سرهنگ اختیاری با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین مرتبه روانه زندان شد، گفت: تا کنون 10 تن از مال باختگان شناشایی و تلاش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.