شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استانی#کرونا

استاندار تهران: کارمندان اداراتی که سفر رفتند داوطلب تست کرونا شوند

استاندار تهران با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا در تهران افزود: بناشد همه مراحل طرح شهید سلیمانی را اجرا کرده و ادامه دهیم و افرادی که در دستگاه‌های دولتی در سفر بودند داوطلب تست غربالگری و تشخیص کرونا شوند.
خبرگزاری میزان - انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهارداشت:  باتوجه به اینکه ۳ شهرستان در وضعیت قرمز و ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند؛ لازم بود یک جلسه فوق العاده‌ای داشته باشیم. 

وی افزود: از آنجا که ویروس جهش یافته کرونا میزان ابتلا و سرعت چرخش بالایی دارد برای اتخاذ تدابیری برای کنترل این بیماری این جلسه برگزار شد تا با اتخاذ اقدامات علمی، همه جانبه‌ و تخصصی از سوی کادر سلامت و دیگر اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا در تهران موفق به کنترل این بیماری شویم. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز محدودیت‌هایی دارند که از همین امروز فرمانداران مکلف به احرای این موارد در شهرستان‌های قرمز و نارنجی شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی کامل برای کنترل و مهار بیماری کرونا داشته باشیم، گفت: همه مکلف به رعایت فاصله گذاری‌ها، تشدید نظارت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها هستیم. 

محسنی بندپی با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا در تهران افزود: بناشد همه مراحل طرح شهید سلیمانی را اجرا کرده و ادامه دهیم و افرادی که در دستگاه‌های دولتی در سفر بودند داوطلب تست غربالگری و تشخیص کرونا شوند. این سفر‌ها در افزایش تعداد مبتلایان نقش داشته است، باید فاکتور سفر را به عنوان یک عامل در غربالگری داشته باشیم. 
 
 
تکمیل می شود/