فیلم های خصوصی زن مشهدی را همه دیدند / مرد کینه جو دستگیر شد

عشق مجازی با تهدید زن مشهدی به پخش فیلم های خصوصی این زن منجر شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی ازشناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با هویت کاذب و جلب اعتماد شاکی اقدام به گرفتن تصاویر و فیلم های شخصی و تهدید به انتشار کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح خبر گفت :در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ توسط شخصی ناشناس مورد تهدید و اخاذی به انتشار تصاویر و فیلم خصوصی قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد شخصی در شبکه اجتماعی واتس آپ با هویت جعلی با ایجاد رابطه دوستی و با ترفندهای خاص مجرمانه، اقدام به گرفتن تعدادی عکس و فیلم از شاکیه کرده است و از این طریق قصد اخاذی از وی را داشته است.

سرهنگ جهانشیری گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و مهندسی موفق شدند متهم را مورد شناسایی قرار دهند و پس از بررسی از تجهیزات رایانه ای وی مشخص شد علاوه بر تصاویر شاکی ارتباطات مجازی دیگری دال بر فریب و تهدید به انتشارتصاویر از افرادی دیگری نیز وجود دارد که پس از بررسی های لازم در نهایت کارشناسان پلیس فتا این مجرم سایبری را به همراه مستندات موجود جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل دادند.

مرد کینه جو آبروی زن مشهدی را برد

این مقام انتظامی تصریح کرد : هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه‌ای جرم محسوب شده و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است ..