شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#AFC#فولاد#فوتبال آسیا

سایت گل: AFC در روزهای آینده تصمیم نهایی را درباره درخواست فولاد می‌گیرد


سایت گل: AFC در روزهای آینده تصمیم نهایی را درباره درخواست فولاد می‌گیرد

سایت گل عربی نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا چند روز دیگر درباره محل برگزاری دیدار فولاد و العین تصمیم‌ نهایی را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد دیدار تیم‌های فولاد ایران و العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 در ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد واقع در شهر ریاض، پایتخت عربستان برگزار خواهد شد، باشگاه فولاد خوزستان نسبت به این تصمیم اعتراض کرد و با ارسال نامه‌ای از طریق فدراسیون فوتبال ایران مراتب نارضایتی خود به این مورد را نشان داد و خواستار تغییر محل برگزاری این بازی شد.

نسخه عربی سایت «گل» با انتشار گزارشی در این خصوص و با تیتری با عنوان «آیا AFC با خواسته فدراسیون فوتبال ایران موافقت می‌کند؟»، مدعی شد که تصمیم‌گیری نهایی در خصوص محل انجام این دیدار در روزهای آینده گرفته و مشخص می‌شود که آیا این بازی در عربستان برگزار خواهد شد یا کشوری دیگر.

این در حالی است که امروز سایت الکوره نوشت که AFC با درخواست فولاد برای تغییر محل برگزاری این مسابقه مخالفت کرده است.

تیم‌های فولاد و العین قرار است شنبه هفته آینده 21 فروردین به مصاف هم بروند و برنده این دیدار راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 می‌شود و در گروه D با النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن رقابت خواهد کرد.

روزنامه «اسپورت 360» هم گزارش داده که مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک و ورزشگاه کینگ فهد شهر ریاض به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/