شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس#ال نود

تصادف هولناک اتوبوس با سواری ال نود

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت 08:05  صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف در مسیر ابتدای بزرگراه چمران محدوده یمن به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده اتوبوس  به علت عدم توجه به جلو  با سواری ال نود برخورکرده و چون دیگر قادر به  کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه  از  حرکت باز می ایستد .

او ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه 1 پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سواری ال نود با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان کرد: در این حادثه اتوبوس  به علت عدم توجه به جلو نسبت به سواری ال نود  مقصر شناخته شد.

او از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت  با سرعت بالا بپرهیزند  و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم .