شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#AFC#فولاد

الکوره: AFC درخواست فولاد برای تغییر محل بازی با العین را رد کرد


الکوره: AFC درخواست فولاد برای تغییر محل بازی با العین را رد کرد

سایت عربستانی الکوره از رد درخواست فدراسیون فوتبال برای تغییر محل بازی تیم‌های فولاد و العین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «الکوره» مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تغییر محل برگزاری مسابقه تیم‌های فولاد ایران و العین امارات، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را رد کرده است.

الکوره درخصوص رویدادهای مرتبط با بازی تیم‌های ایرانی در مسابقات گروه‌هایی که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، نوشت: AFC از میزبانی عربستان در سه گروه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود که یکی از آنها، گروه C با حضور استقلال ایران و گروه D با حضور برنده دیدار فولاد و العین امارات خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایران، تصمیم AFC درباره تغییر محل مسابقه تیم‌های فولاد و العین و انتقال این بازی از امارات به عربستان را رد کرد و عصر روز جمعه با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض این فدراسیون به تصمیم AFC به دلیل شرایط امنیتی کشور عربستان اعلام شد.

بر اساس پیگیری‌های سایت الکوره، یکی از منابع در کمیته مسابقات AFC در این خصوص اعلام کرد که باشگاه‌های ایرانی، بازی‌های خود را طبق برنامه و در تاریخ‌های مقرر در عربستان برگزار خواهند کرد. این منبع همچنین اعلام کرد کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم خودش را درخصوص بازی‌های مرحله گروهی و همچنین پلی‌آف تغییر نمی‌دهد. همچنین AFC به دنبال دفاع از حقوق همه باشگاه‌ها خواهد بود و نامه‌هایی در مورد تغییر برنامه یا زمان برگزاری بازی‌ها در این مقطع، مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/