شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ#کرونا#تیم ملی#بازیکنان

وراتی کرونا گرفت و بازی با بایرن مونیخ را از دست داد


وراتی کرونا گرفت و بازی با بایرن مونیخ را از دست داد

بعد از کاپیتان تیم ملی ایتالیا، یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم به کرونا مبتلا شده است و تا دو هفته دیگر قادر به همراه تیم باشگاهی خود نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تست کرونای مارکو وراتی هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مثبت شد. این هافبک ایتالیایی در بدو بازگشتش به پاریس پس از ترک اردوی تیم ملی ایتالیا تست کرونا داد که نتیجه آن حاکی از ابتلای این بازیکن به کرونا بوده است.

با توجه به ابتلای لئوناردو بونوچی کاپیتان و مدافع میانی تیم ملی ایتالیا به کرونا در اردوی این تیم، پیش‌بینی می‌شد که برخی دیگر از اعضای این تیم هم به کرونا مبتلا شوند و هافبک پاری‌سن‌ژرمن اولین نفر پس از مدافع یوونتوس است که تست کرونایش مثبت شده است. طبق اعلام سایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، وراتی تا دو هفته دیگر در منزل خود قرنطینه و مطابق پروتکل‌های بهداشتی تحت نظارت و درمان خواهد بود و بدین ترتیب بازی رفت میلیونرهای پاریس مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد، ضمن اینکه حضورش در بازی برگشت نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وراتی در حالی کرونا گرفته که تیمش امشب در دیداری مهم میزبان لیل، رقیب اصلی خود برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه است. پاری‌سن‌ژرمن و لیل هر دو با 63 امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند.

وراتی در دو بازی از سه بازی تیم ملی ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر حضور داشت و بازی آخر تیمش برابر لیتوانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد.

انتهای پیام/