شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرکوک#منابع

عراق| انهدام بزرگترین شبکه انتحاری حدفاصل نینوا و کرکوک


عراق| انهدام بزرگترین شبکه انتحاری حدفاصل نینوا و کرکوک

منابع عراقی از انهدام بزرگترین شبکه انتحاری در منطقه واقع میان استان‌های نینوا و کرکوک و دستگیری سرکرده بارز داعشی در شمال «فلوجه» خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه، منابع امنیتی عراقی از عملیاتی که به فروپاشی و انهدام شبکه بزرگ انتحاریون منجر شد، خبر دادند.

«فاضل ابورغیف» کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد: در عملیات «العزم الاولی» که از سوی نیروهای امنیت ملی انجام شد، بزرگترین شبکه انتحاریونی که میان استان‌های نینوا و کرکوک فعال بودند، متلاشی شد.

وی افزود: این پس از رصد و تعقیب حرفه‌ای نیروهای امنیتی رخ داد و این شبکه انتحاری که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، نابود شدند.

ابورغیف از ادامه عملیات علیه تروریسم خبر داد.

هلاکت سه تروریست در صلاح الدین

اداره اطلاع رسانی امنیت عراقی از هلاکت سه تروریست، انهدام خودرو، تونل و مخفیگاه داعشی در منطقه «العیث» در استان صلاح الدین خبر داد و بیان کرد: بر اثر حمله هوایی به داعش سه تکفیری به هلاکت رسیدند و 4 موتور سیکلت متعلق به آنها و یک مولد برق، تونل، خودرو و نیز منبع آب و سوخت تروریست‌ها منهدم شد.

دستگیری سرکرده بارز داعش در «فلوجه»

یک منبع امنیتی عراقی از دستگیری یک سرکرده بارز داعشی در شمال شهر «فلوجه» خبر داد و اعلام کرد: به دنبال ورود یک داعشی به شمال فلوجه برای انجام اقدامات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان،  نیروهای امنیتی در ناحیه «صقلاویه» در شمال شهر فلوجه در استان الانبار دست به عملیات جستجوی گسترده زدند که موفق به بازداشت سرکرده داعشی شدند.

داعشی دستگیر شده در اقدامات تروریستی زیادی علیه نیروهای امنیتی در زمان تسلط داعش بر این مناطق، مشارکت داشته است.

این داعشی دستگیر شده در میان تدابیر شدید امنیتی و برای بازجویی به یکی از مراکز امنیتی منتقل شد.

انتهای پیام/