به گزارش برنا؛ طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش، میترا تیموری به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد.

مراسم معارفه تیموری در روز چهارشنبه  1400/1/11با حضور رییس مرکز حوزه وزارتی، مدیران و کارشناسان مرکز امور بین الملل، نمایندگانی از وزارت امورخارجه و برخی از اعضای کمیسیون ملی آیسسکو در سالن جلسات مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام شد.

در این مراسم علی باقرزاده رییس مرکز حوزه وزارتی با اشاره به اینکه مرکز امور بین الملل از مهمترین و حساس ترین قسمت های وزارت آموزش و پرورش است و وظیفه انتقال تازه ترین تحولات جهان در زمینه تعلیم و تربیت به وزارت آموزش وپرورش را بر عهده دارد اظهار امیدواری کرد که با حضور خانم تیموری در این سمت و با همکاری همه مجموعه، پیشرفت ها و تحولات مثبتی را در این مرکز شاهد باشیم.

تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت، اظهار کرد که با همکاری مشترک و دعای خیر همه همکاران بتوانیم گام های مهمی را در زمینه گسترش کمی و کیفی فعالیت های حوزه بین الملل آموزش و پرورش برداریم.

لازم به ذکر است تیموری پیش از این در سمت معاون بین الملل این مرکز انجام وظیفه کرده است.