شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غایب#میلان

کابوس پیولی؛ میلان با پنج غایب برابر سمپدوریا

به گزارش منیبان، میلان فصل جاری رقابت‌های سری آ را با پیروزی‌های پیاپی آغاز کرد و همین موضوع باعث شد که از این تیم به عنوان یکی از مدعیان فتح اسکودتو نام برده شود اما رفته‌رفته اوضاع برای تیم استفانو پیولی تغییر کرد و روسونری اکنون با شش امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی اینتر در رده دوم جدول قرار گرفته است.

مصدومیت های پی در پی ستاره‌های میلان یکی از مهم‌ترین دلایل افت این تیم طی هفته های اخیر بوده است. موضوعی که بعد از وقفه بازی‌های ملی نیز برای این تیم کماکان پابرجاست و به نظر می‌رسد که شاگردان استفانو پیولی باید با پنج غایب پا به مسابقه حساس فردا مقابل سمپدوریا بگذارند.

بر اساس گزارشی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده ماریو مانژوکیچ، آلسیو رومانیولی و داویده کالابریا دیدار فردا برابر سمپدوریا را از دست خواهند داد. همچنین رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، نیز به دلیل مشکلات عضلانی مسابقه فردا را از دست خواهد داد.

این اما پایان بدشانسی های میلان نیست چراکه وضعیت وینگر اسپانیایی این تیم یعنی براهیم دیاز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که او هم بتواند این تیم را در مسابقه فردا همراهی کند.