شهرخبر

نظر یورگن کلوپ در مورد فرم خوب ژوتا

به گزارش  منیبان و به نقل از لیورپول اکو، تیم های  لیورپول  و  آرسنال ، فردا و در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم امارات به مصاف هم می روند.  یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و از شرایط تیمش گفت:

بازی با آرسنال؟ یک آزمون بزرگ برای ما. مقابل تیم باکیفیتی قرار خواهیم گرفت، تیمی مهیج و جالب. اما این لیگ یک لیگ دشوار است و کار آرسنال هم دشوار خواهد بود. دوست داریم تیمی باشیم که آرسنال دوست نداشته باشد با آن رو به رو شود. باید با تمام توان بازی کنیم.

 کارت قرمز کرتیس جونز در یورو زیر 21 سال؟ با او صحبت خواهم کرد. شما دوست ندارید که این صحنه ها را پس از بازی ببینید اما همه ما با لحظه شکست آشنا هستیم و درک این اتفاق برای کرتیس که یک بازی فوق العاده به نمایش گذاشت، دشوار بود. اگر تیم حریف (کرواسی) کاری نمی کرد، او نیز واکنشی نشان نمی داد.

مصدومان؟ بابی (فیرمینو) برگشته است. بقیه اینهایی که گفتید (فن دایک و هندرسون) نه. در مورد رسیدن آنها به یورو هیچ نظری ندارم؛ هندرسون فعلا نمی تواند کنار ما تمرین کند.اما مطمئنا تا روزها و هفته های آینده به جمع ما بازخواهد گشت. چیزی تغییر نکرده و آنها در همان مرحله ای از ریکاوری هستند که باید باشند. اگر آماده شوند که آماده اند، هر دوی آنها در حال پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری هستند.

ادامه فصل؟ ما در خواب و خیال زندگی نمی کنیم. اما اگر در خصوص اینکه دوست دارم آخرین مقطع فصل را چگونه بگذرانیم سوال می کنید، دوست دارم بگویم که بیایید با هرچه در چنته داریم به پیش برویم و ببینیم چه پیش می آید. حقیقتا دیگر امتیازات زیادی برای از دست دادن نداریم.

ژوتا؟ دیوگو فرم خوبی دارد. فرمی که قبل از مصدومیت داشت و حالا آن را در بازی های ملی بازیابی کرده است. یکی از معدود مزایای بازی های ملی برای باشگاه.

ناتانیل فیلیپس؟ کاملا از او راضی هستم. نمی توانم بابت اهدای جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه به او  به اندازه کافی قدردان هواداران مان باشم.