شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امارات#تیم ملی#جام جهانی#نتایج#ملی‌پوشان

رضایت سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از نتایج و عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی امارات


رضایت سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از نتایج و عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی امارات

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از نتایج و عملکرد شاگردانش در رقابت‌های جام جهانی امارات که با کسب چهار مدال رنگارنگ همراه بود، ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان اواخر سال 99 و همچنین اوایل سال 1400 با هشت ملی‌پوش در رقابت‌های جام جهانی به میزبانی امارات شرکت کرد و موفق به کسب چهار مدال شامل دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد. بر این اساس ساره جوانمردی یک طلا در تپانچه 10 متر بادی ماده P2 و یک نقره در تفنگ خفیف 50 متر ماده P4، تیم سه نفره P4 با ترکیب ساره جوانمردی، سیدمحمدرضا میرشفیعی و مهدی زمانی یک مدال طلا و عبدالرضا توسلی‌خواه در ماده تراپ یک برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد ملی‌پوشان اعزامی به امارات اظهار داشت: از عملکرد تیم ملی راضی هستم، فقط یکی دو مورد وجود داشت که البته مورد خاصی هم نیست. یکی از این موارد مربوط به رقیه شجاعی بود. این ورزشکار چند ماه قبل عمل جراحی داشت و همین مسئله باعث شده بود تا کمی از آمادگی مدنظر دور باشد. البته همانطور که گفتم، مورد خاصی نیست و شجاعی تا یکی دو ماه آینده به آمادگی موردنظر خواهد رسید. تیم ملی نزدیک به 1.5 سال در هیچ مسابقه رسمی بین‌المللی شرکت نکرده بود و همین مسئله نیز تا حدی تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه رکوردهای مردان خوب بود و از آنها رضایت دارد، ادامه داد: واقعیت این است که کرونا این اجازه را به ما نمی‌دهد که برنامه‌های‌مان را تمام و کمال اجرا کنیم. اینکه همیشه باید بین ورزشکاران خودمان مسابقه بگذاریم، واقعاً کار را سخت می‌کند.

امیری درباره درخشش ساره جوانمردی و کسب سه مدال یادآور شد: جوانمردی برگشت و همین انتظار را نیز از او داشتم. نتایج او در مسابقات اخیر در حد توانش نبود، اما او برگشت و این کار را نیز بسیار خوب انجام داد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: ما در امارات در قرنطینه کامل بودیم. هم قبل از اعزام و هم در فرودگاه کشور میزبان تست کرونا دادیم و این کار هر 48 ساعت یک بار در آنجا تکرار می‌شد. به نظرم رقابت‌های جام جهانی، یک تمرین برای مسابقات آینده و پارالمپیک 2020 توکیو بود که باید چنین وضعیتی را دوباره تجربه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تمام حریفان قدرتمند از دیگر کشورها در جام جهانی حضور داشتند یا خیر؟»، گفت: در تپانچه بادی بانوان فقط یک نفر از چهره‌های شاخص جهانی حضور نداشت و بقیه به امارات آمده بودند که خوشبختانه جوانمردی رکورد خودش را نیز زد. چیزی که در جام جهانی دیده شد، آسیب دیدن برخی رشته‌های تیراندازی به ویژه در بخش تفنگ بود. در واقع همه از کرونا آسیب دیده بودند و این مسئله دیده می‌شد، چرا که رکوردها پایین بود.

امیری در پایان درباره زمان برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی گفت: من در همان امارات که بودم، درخواستم برای تشکیل اردو از روز 15 فروردین را دادم، اما قرار شد که روز 17 فروردین جلسه فنی در کمیته ملی پارالمپیک برگزار و پس از آن جلسه، زمان تشکیل اردو مشخص شود.

 

انتهای پیام/