شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#کادر فنی#خراسان#پدیده

نوازی: مصدومیت مهربان، تنها نگرانی ما مقابل پرسپولیس است/ گل‌محمدی شناخت خوبی از ما دارد


نوازی: مصدومیت مهربان، تنها نگرانی ما مقابل پرسپولیس است/ گل‌محمدی شناخت خوبی از ما دارد

مربی تیم پدیده خراسان گفت که تنها نگرانی کادر فنی این تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس، مصدومیت حسین مهربان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، محمد نوازی درخصوص بازی مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا باید سال نو را به همه مردم ایران تبریک بگویم. امیدوارم در سال جدید، مردم با مشکلات کمتری روبرو باشند و سلامت باشند.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است. گل‌محمدی در این تیم حضور داشته و نسبتاً فکر می‌کنم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشد.

مربی پدیده خراسان بیان کرد: با توجه به همه شرایط، ما در سال گذشته بازی‌های خوبی ارائه کردیم؛ هر چند که برخی از مشکلات هم وجود داشت که خدا را شکر حل شده است و خیلی کمتر دغدغه آن مشکلات را داریم. باید از همه مسئولان استان تشکر کنم.

نوازی تصریح کرد: ما در بخش فنی با توجه به جدایی برخی از بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید، فرصت کمی داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم، اما در این مدت تمرینات زیادی را برگزار کردیم و رحمتی تلاش زیادی کرده است که تیم به هماهنگی لازم برسد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت روی نقاط ضعف خودمان کار کرده و نقاط قوت را تقویت کردیم. نسبت به تیم پرسپولیس هم شناخت کافی پیدا کردیم. تنها نگرانی ما، مصدومیت حسین مهربان است که امیدواریم به بازی فردا برسد. همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند تا بتوانند دل هواداران خراسانی را شاد کنند.

مربی پدیده ادامه داد: به هر حال این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. با کسب نتیجه می‌توانیم شرایط جدولی خودمان را بهبود ببخشیم و امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم پرسپولیس هستیم. تیم پدیده خراسان پتانسیل خوبی دارد و همه تلاش ما در این مدت تمرینات کسب آمادگی لازم بوده است. فکر می‌کنم به این هدف‌مان در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/