شهر خبر

خبر بد رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برای سرمربی استقلال

سهیل مهدی : ما وظیفه داریم تخلفات سرمربی استقلال را گزارش دهیم !

سهیل مهدی در واکنش به خبر حکم سنگین فیفا برای استقلال : بعید می‌دانم تا زمانیکه رضایت‌نامه بازیکنی صادر نشده است برای وی ITC صادر شود

سهیل مهدی در واکنش به غیبت های مکرر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست های خبری تیمش مدعی شد که کمیته مسابقات وظیفه دارد تخلفات را به مراجع قضایی گزارش دهد و تصمیم گیری درباره آن بر عهده مراجع قضایی فدراسیون فوتبال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی در واکنش به غیبت های مکرر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست های خبری تیمش مدعی شد که کمیته مسابقات وظیفه دارد تخلفات را به مراجع قضایی گزارش دهد.

سهیل مهدی در پاسخ به این پرسش خبرورزشی که چه سرانجامی در انتظار فرهاد مجیدی است که در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند گفت:

ما همواره گزارش اتفاقاتی از این دست را از طریق روابط عمومی سازمان لیگ به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارجاع می‌دهیم و سپس از آن طریق این موضوعات به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال منتقل می‌شوند و تصمیمات بعدی درباره چگونگی تصمیم گیری در این باره اتخاذ می‌شود.

مهدی در این باره که آیا سازمان لیگ دخل و تصرفی در ارتباط با تعیین میزان جریمه یا نحوه برخورد با این قبیل رفتارها دارد یا نه توضیح داد:

ارکان قضایی مستقل کار می کنند و سازمان لیگ نمی‌تواند دخالتی در این باره داشته باشد و این سازمان تنها موظف است که گزارش اتفاقاتی از این دست را به مراجع ذیصلاح منتقل کند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان هم غیبت کرد و کمک مربی‌اش (فرشاد ماجدی) را به نشست خبری فرستاد.