شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#چلسی#مهدی طارمی

غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش داد

غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش داد

سایت یوفا در گزارشی به غیبت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو اشاره کرد و نوشت: آنها باید در غیاب بازیکن ایرانی خود جانشین خوبی برای او انتخاب کنند زیرا غیبت این بازیکن شانس چلسی برای برد را افزایش می

به گزارش مشرق، مهدی طارمی که فصل جدید به عضویت تیم پورتو پرتغال درآمده است در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با یک گل و گرفتن یک پنالتی نقش مهمی در حذف شاگردان پیرلو از این تورنمنت داشت. اما این بازیکن در میانه نیمه دوم بازی دور برگشت از بازی اخراج شد و مجبور است دیدار رفت تیم پرتغالی برابر چلسی را از خانه تماشا کند. 

در این دیدار که تیم فوتبال پورتو میزبان است همبازی‌های طارمی باید در شهر سویا اسپانیا به میدان بروند و این تصمیم به خاطر شرایط سخت کرونایی است. البته هر ۲ دیدار رفت و برگشت در شهر سویا برگزار خواهد شد. 

سایت یوفا امروز (جمعه) در گزارشی به آغاز مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی اشاره کرد و نوشت: پورتو پرتغال در برابر تیم فوتبال چلسی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار ندارد اما این تیم و مجموعه بازیکنان باید نشان دهند که پیروزی در DNA تیم وجود دارد. آنها باید در غیاب بازیکن ایرانی خود جانشین خوبی برای او انتخاب کنند زیرا غیبت این بازیکن شانس چلسی برای برد را افزایش می دهد.

منبع: ایرنا