شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ماجدی در نشست خبری:

نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم/ مجیدی برای آسیا برنامه دارد

نقاط ضعف و قوت پیکان را می دانیم/ مجیدی برای آسیا برنامه دارد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نقاط ضعف و قوت تیم پیکان شناخت کافی داریم و بر همین اساس تمرینات مان را در هفته گذشته انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد ماجدی مربی تیم استقلال در نشست خبری مربوط به دیدار این تیم مقابل پیکان بعد از تبریک سال نو اظهار داشت: تمرینات مان را از دوم فروردین ۱۴۰۰ شروع کردیم و به دلیل درگیری چند بازیکن با کرونا غایبینی در تمرین داشتیم که با استفاده از بازیکنان رده‌های پایه خلاء این بازیکنان را در تمرین پر کردیم تا برای بازی فردا آماده شویم.

وی افزود: در حال حاضر اکثر بازیکنان و مربیان ما سلامتی خود را به دست آوردند و به جز بابک مرادی و بهزاد غلامپور، در بازی مقابل پیکان سایرین حضور دارند.

مربی تیم استقلال در خصوص لغو دیدار این تیم مقابل صنعت نفت و وقفه نسبتاً طولانی تا اولین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: برنامه‌هایی داریم تا در این مدت تیم را در شرایط مناسب نگه داریم و همچنین فرهاد مجیدی تمهیداتی اندیشیده تا بتوانیم در ساعاتی که عربستانی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند با شرایط مناسب بدنی به میدان رفته و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ماجدی در ادامه بیان داشت: شناخت خوبی از مهدی تارتار و تیم خوب پیکان داریم و میدانیم آنها دونده هستند و علاوه بر آن پرس و بازی مستقیم را به خوبی در زمین به اجرا می‌گذارند. لذا ما هم در تمریناتی که داشتیم این موارد را در نظر گرفتیم تا بتوانیم از نقاط ضعف پیکان استفاده کنیم.

دستیار فرهاد مجیدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا استقلال در پایان این فصل با قهرمانی در هر ۳ جامی که در آن حضور دارد، بتواند دل هوادارانش را شاد نماید.