شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هوندا

انتشار تصویر جدیدی از هوندا سیویک مدل 2022 در فرم نهایی

 هوندا هنوز سیویک مدل 2022 را رسماً رونمایی نکرده است.

نمونه اولیه آن قبلا نشان داده شده است، اما همچنین تعداد بی شماری از تصاویر جاسوسی وجود دارد که نسخه تولید را با شکوه خود نشان می دهد. دسته ای جدید از عکس ها هوندا سیویک جدید را در دو رنگ بدنه - سفید و نقره ای نشان می دهد.

به احتمال زیاد به این دو رنگ سفید نقره ای پلاتینوم و نقره ای متالیک گفته می شود. هوندا از این نام ها برای رنگ ها در سیویک فعلی استفاده می کند. هوندا پالت رنگی سیویک جدید را با فضای داخلی خاکستری یا مشکی ست می کند.

عکس های جاسوسی همچنین طراحی جدید خودرو را نشان می دهد. این خودرو مشابه نمونه اولیه ای است که در نوامبر گذشته ارائه شد. هوندا طراحی ساده تری را به خودرو بخشیده است و آن را با جلوپنجره و سپر جلوی براق همراه کرده است. طراحی قسمت عقب نیز ساده است و دارای یک طرح چراغ عقب اختصاصی است که با یک سپر ظریف جفت شده است.

موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی هوندا به عنوان موتور پایه سیویک عمل خواهد کرد. موتور توربوشارژ 1.5 لیتری نسخه پیشرفته خواهد بود. هوندا فقط فضای داخلی را نشان داده است و از یک طراحی مینیمالیستی پیش نمایش می کند، هرچند که با ویژگی های بیشتر، فناوری جدید و جدیدترین تجهیزات ایمنی همراه خواهد بود. هوندا اعلام کرد که از سه ماهه اول سال جاری میلادی سیویک را رونمایی می کند.

2022-honda-civic-spy-.jpg

17.jpg