شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#مشهد#تیم فوتبال

برای پرسپولیس احترام قائلم اما .../ هر روز دنبال پیشرفت هستم

احمد الجبوری مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد مدعی شد این تیم توانایی برتری مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر را دارد.

برای پرسپولیس احترام قائلم اما .../ هر روز دنبال پیشرفت هستم

خبرورزشی - احمد الجبوری درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و بعد از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات را شروع کردیم تا آماده بازی‌های لیگ برتر شویم. ما در بازی بعدی برابر پرسپولیس قرار می‌گیریم و امیدوارم تا روز بازی خیلی خوب تمرین کنیم و با بهترین شرایط برابر این تیم قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پدیده می‌تواند پرسپولیس را شکست بدهد؟»، تصریح کرد: تیم ما از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار دارد و این پتانسیل را داریم که هر تیمی را شکست بدهیم. مطمئناً پدیده پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را هم دارد و انگیزه زیادی داریم تا آنها را در مشهد شکست بدهیم. البته می‌دانیم که پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و آنها برای ما حریفی قابل احترام هستند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد اینکه سال ۹۹ برایش از لحاظ فوتبالی چطور بود، اظهار داشت: در مجموع برایم سال خوبی بود، ولی من هر روز دنبال پیشرفت هستم. من باید در سال ۱۴۰۰ بهتر از سال گذشته باشم و امیدوارم با تلاش و تمرین بیشتر اتفاقات خوبی را برای خودم و تیمم رقم بزنم.