شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استان اصفهان#مرغ#همزمان

توقیف کامیون‌های حامل ۳۵ هزار کیلو مرغ زنده در کاشان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان از توقیف همزمان ۱۰ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده در کاشان خبر داد و گفت: این خودروها در مجموع ۳۴ تن و ۹۶۸ کیلو مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آنها را به یکی از کشورهای همجوار داشتند که هر ۱۰ کامیون توقیف شدند.

توقیف کامیون‌های حامل ۳۵ هزار کیلو مرغ زنده در کاشان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل یکی از محورهای اصلی مواصلاتی این شهرستان به ۱۰ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها در مجموع ۳۴ تن و ۹۶۸ کیلو مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آنها را به یکی از کشورهای همجوار داشتند که هر ۱۰ کامیون توقیف شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مرغ‌ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند، ادامه داد: در این خصوص ۱۰ راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.