شهر خبر

اتفاق عجیب برای آقای مربی قبل از شروع بازی!

به گزارش منیبان و به نقل از گل،  لوئیز انریکه  و اعضای کادر فنی تیم ملی اسپانیا قبل از دیدار مقابل کوزوو درگیر اتفاقی شدند که البته پایان خوشی داشت. بنا به گزارش گل، تمام کادر فنی تیم ملی اسپانیا شامل لوئیز انریکه و 6 دستیارش  قبل از بازی تیمشان در مرحله انتخابی جام جهانی، به مدت یک ساعت در آسانسور هتل محبوس شده بودند که با توجه به فاصله کم تا زمان مسابقه می توانست اتفاق ناگواری به حساب بیاید اما انریکه و دستیارانش در نهایت توانستند به موقع به ورزشگاه برسند.

گیر افتادن آنها در آسانسور به قدری طول کشید که اتوبوس تیم ملی اسپانیا بدون مربی و کادر فنی به مقصد ورزشگاه حرکت کرد و لوئیز انریکه با خودرو فدراسیون خودش را به ورزشگاه رساند. به خاطر این تاخیر انریکه، گرم کردن بازیکنان دو تیم تنها 15 دقیقه به طول انجامید. البته در نهایت اسپانیا بابت این اتفاق ضربه خاصی ندید و توانست بدون دردسر حریفش را شکست دهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید و البته دیدار کم حاشیه ای هم نبود. کشور اسپانیا همچنان کوزوو را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی شناسد و همین موضوع در جریان بازی حاشیه هایی را ایجاد کرد.