شهر خبر

مانچینی: امیدوارم بتوانم با رکورد لیپی در جام جهانی برابر شوم/ وضعیت زمین افتضاح بود


مانچینی: امیدوارم بتوانم با رکورد لیپی در جام جهانی برابر شوم/ وضعیت زمین افتضاح بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از پیروزی تیمش مقابل لیتوانی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا با نتیجه 2 بر صفر میزبان‌شان لیتوانی را شکست دادند و با سه برد متوالی در صدر گروه C قرار گرفتند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» گفت: این سومین بازی ما در هفت روز اخیر بود، از این رو حتی با وجود تغییراتی که در ترکیب تیم به وجود آورده بودیم، می‌دانستیم که تقابل با لیتوانی می‌تواند دشوار باشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا که تیمش در این دیدار با گلزنی استفانو پیولی (47) و چیرو ایموبیله (7+90 - پنالتی) به پیروزی رسید، افزود: وضعیت زمین افتضاح بود. با این حال ما موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل داشتیم، اما مهمتر از همه اینها کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی بود. اگر ما تمامی موقعیت‌هایی را که نصیب‌مان شد، تبدیل به گل می‌کردیم، در ادامه بازی کار برای‌مان راحت‌تر می‌شد.

با این پیروزی که آتزوری به دست آورد، روبرتو مانچینی با رکورد مارچلو لیپی در پشت سر گذاشتن 25 بازی بدون شکست با تیم ملی ایتالیا به‌عنوان سرمربی برابر شد و حالا تنها نیاز به پنج بازی بدون شکست دیگر برای رسیدن به رکورد ویتوریو پوتزو (بهترین رکورد تمامی ادوار تیم ملی ایتالیا) دارد.

مانچینی در این باره اظهار داشت: بابت اینکه صدرنشین گروه هستیم، خوشحالم اما رکوردها در مقایسه با نتایج واقعی مسائل مستقلی هستند. امیدوارم بتوانم با رکورد مارچلو لیپی در جام جهانی برابر شوم. لیوان همیشه نیمه پُر است، چون سه روز پیش سوئیس در خانه لیتوانی به سختی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و هر بازی دشوار است.

انتهای پیام/