شهر خبر

یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم


یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بابت شکست تیمش مقابل مقدونیه شمالی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا در عین ناباوری با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود مقدوینه شد، پس از این بازی گفت: بابت شکست در این دیدار بسیار ناراحت هستیم. ما در این بازی فقط خسته بودیم.

وی افزود: ما طراوات لازم را در بازی‌مان نداشتیم و در کنار اینکه مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، کُند بودیم. مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما راه‌حلی برای رسیدن به دروازه آنها پیدا نمی‌کردیم. روی هم رفته نتیجه ناامیدکننده‌ای بود.  

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال بازگشت مت هوملس و توماس مولر به تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم. تصمیم‌ درباره دعوت از بازیکنان در ماه مِی (ماه آینده میلادی) گرفته خواهد شد.

آلمان با کسب دو پیروزی و تحمل یک شکست از سه بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه J این رقابت‌ها و پشت سر ارمنستان 9 امتیازی و مقدونیه شمالی شش امتیازی است.

انتهای پیام/