به گزارش پایگاه خبری نشان :

ارزیابی صورت گرفته از روند هفتگی پراید ۱۳۱ و ۱۱۱ نشان دهنده آن است که این دو خودرو در ۲۲ مهر ماه رکورد گرانی نرخ به خود اختصاص داده‌اند.

قیمت پراید ۱۳۱در این روز ۱۳۱ میلیون تومان ثبت شده است. این رقم برای پراید ۱۱۱ نیز در مهر ماه ۱۵۷ میلیون تومان بوده که بالاترین نرخ هفتگی این خودرو در نیمه دوم سال محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین روز خرید و فروش محصولات پراید نیز در ششم شهریور بود. در این روز پراید ۱۱۱ در ارزانترین حد خود به فروش رسیده که معادل با ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است. پراید ۱۳۱ نیز در این تاریخ به ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تنزل پیدا کرد.

اما پایین‌ترین رشد نرخ هفتگی برای پراید ۱۳۱ در اول آبان ماه ثبت شده است، این خودرو در این روز افت نرخ ۱۳.۷ درصدی را به خود اختصاص داد و بالاترین رشد نرخ نیز ۱۴ درصد بوده که در روز ۲۰ شهریور رقم خورد. در نیمه دوم سال ۹۹ پراید ۱۳۱ بیشترین نوسان نرخ را تجربه کرد، بطوریکه پس از عبور نرخ این خودرو از مرز ۱۰۰ میلیون تومان این خودرو برای مدت کوتاهی نرخ زیر ۱۰۰ میلیون بازگشت، اما این روند چندان دوام نیاورد و نرخ این خودرو مجدد به بالای ۱۰۰ میلیون بازگشت.

از سوی دیگر ارزیابی روند نرخ هفتگی خودرو در نیمه دوم سال ۹۹ نشان دهنده آن است که پراید ۱۱۱ نیز رکورد افت نرخ را در ۲۹ آبان با افت ۱۲.۶ درصدی شکست و بیشترین افت نرخ را از آن خود کرد. بیشترین رشد نرخ این خودرو نیز در تاریخ ۱۰ مهر رخ داده که ۲۰.۸۳ درصد بوده است.

T03ckvF5flcg