به گزارش برنا؛ لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1400 امروز با دیدار آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان استارت می خورد. دیداری که در هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار می شود اما به دلیل حضور فولاد در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا این دیدار 2 روز زودتر از بقیه بازی های هفته نوزدهم برگزار می شود.

تقابل حساس و جالب این دیدار روی نیمکت 2 تیم اتفاق می افتد. جایی که جواد نکونام و علیرضا منصوریان به عنوان دو استقلالی روبه روی هم قرار می گیرند و تقابل جذابی را رقم می زنند.

نکونام و شاگردانش در هفته هجدهم لیگ بازی نکردند و دیدار این تیم مقابل گل گهر لغو شد اما در هفته هفدهم مقابل استقلال شکست تلخی را متحمل شدند. این تیم در تعطیلات عید تمرینات خود را پیگیری کرد و به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن دیدار این تیم با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فولادی ها در شرایط آمادگی خوبی قرار داشته باشند. این تیم در حال حاضر با 26 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

در آن سوی میدان هم آلومینیومی قرار دارد که لیگ را با رسول خطیبی شروع کرد و نتایج خوبی هم گرفت. بعد از پیوستن خطیبی به تراکتورسازی علیرضا منصوریان جانشین او شد که در 2 بازی که روی نیمکت آلومینیوم نشست، در جام حذفی هوادار را شکست داد و در لیگ هم مس رفسنجان را شکست داد تا سال 99 را با پیروزی به پایان برساند.

آلومینیوم در حال حاضر با 26 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. دیدار 2 تیم فولاد و آلومینیوم امروز ساعت 16:30 به میزبانی تیم اراکی برگزار می شود. 3