شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دام

سارقان منزل در کانال کولر به دام پلیس افتادند

۲ سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل منزل را داشته و در کانال کولر محبوس شده بودند، همراه با سارق سوم توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند.

سارقان منزل در کانال کولر به دام پلیس افتادند

به گزارش سلام نو به نقل از بولتن نیوز، سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد " جانشین پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۱۹ مهر آباد با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابان های آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد ۲ سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل منزل شاکی را داشتند در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط ماموران کلانتری دستگیر می شود.

هر ۳ متهم سابقه دار بودند

این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری عوامل آتش نشانی هر دو سارق محبوس شده از کانال کولر خارج و هر ۳ سارق به کلانتری منتقل شدند، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر ۳ متهم سابقه دار بوده و قصد خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: متهمان به ۵ فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف و با تکمیل پرونده هر ۳ متم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی روانه زندان شدند.