شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

سید حسن نصرالله: شاه نوکر غرب و دشمن فلسطین بود

کدخبر: 402441
اقتصاد نیوز : سید حسن نصرالله: محور صهیونیستی-آمریکایی همچنان به دنبال تحقق رؤیای از نیل تا فرات است

به گزاش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان عصر روز چهارشنبه در سخنرانی به مناسبت بزرگداشت «شیخ القاضی احمد الزین» به سخنرانی پرداخت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در بخشی از سخنرانی خود گفت: « محور صهیونیستی-آمریکایی همچنان به دنبال تحقق رؤیای از نیل تا فرات است».

وی در ادامه سخنرانی خود گفت: «هر کسی که انصاف داشته باشد باید در کنار ایران اسلامی بایستد».

دبیر کل حزب‌الله لبنان در بخشی از این سخنرانی به جنگ تحمیل شده علیه سوریه پرداخت و گفت: «پس از گذشت 10 سال از رویدادهای سوریه، حقیقت‌های این جنگ جهانی علیه ملت سوریه،‌ هر روز آشکارتر می‌شود».

سید حسن نصرالله به جنگ علیه یمن نیز پرداخت و گفت: «جنگ علیه یمن هیچ ارتباطی به شیعه و سنی نداشته بلکه تحت اهداف آمریکا و توطئه‌هایش در قبال منطقه قرار دارد».

وی در ادامه گفت: «آخرین سلاحی که در دستان محور صهیونیستی-آمریکایی باقی ماند فتنه انگیری در منطقه بوده و جنگ‌هایی که در منطقه وجود دارد را رنگ طائفه‌گری به آنها بدهد».

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد و مردم مسلمان ایران شاه را که در شناسنامه مسلمان شیعه بود سرنگون کردند، عده ای به امام گفتند تو تنها حاکم شیعه را سرنگون کردی.

وی ادامه داد: اما شاه نوکر غرب و دشمن فلسطین بود. مسئله، مسئله ای طایفه ای نبود. اگر کسی منصف می بود باید در کنار جمهوری اسلامی ایران می ایستاد. 

در حال تکمیل...