قتل پسر جوان مقابل فروشگاه رفاه تهرانسر / 4 جوان چاقو به دست فرار کردند

پسر جوان که از سوی 4 جوان ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت یک ظهر امروز جوان 25 ساله ای در جلوی فروشگاه رفاه منطقه تهرانسر بود که ناگهان 4 جوان به سمت وی حمله کرده و در کوتاه ترین زمان این جوان تنها را به باد کتک گرفته و پس از زخمی کردن او با ضربات چاقو پا به فرار گذاشتند.

مدت زمان درگیری آنقدر کوتاه بود که شاهدان حتی موفق به تماس با پلیس 110 نشدند و پس از فرار 4 پسر جوان شاهدان به کمک جوان زخمی رفته و در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

قتل در جلوی فروشگاه رفاه تهرانسر

امدادگرن اورژانس پسر جوان که از ناحیه کمر هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند اما این جوان 25 ساله بخاطر خونریزی زیاد و شدت ضربات چاقو روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا ماجرا به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

تحقیقات میدانی نشان از آن دارد که 4 پسر جوان با قربانی جنایت اختلاف قدیمی داشته و با نقشه ای طراحی شده به وی حمله کرده و پس از زخمی کردن این جوان افغان پا به فرار می گذارند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار در مقابل فروشگاه رفاه منطقه تهرانسر در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.