شهر خبر

تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی

تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده اتوبان یاسینی و بر جای گذاشتن ۳ مجروح در این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق،  بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت ۱ بامداد امروز، در مسیر بزرگراه جنوب به شمال یاسینی بالاتر از رسالت یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد ناگهان از مسیر خود خارج می‌گردد.

اکبری ادامه داد: این پراید پس از عبور و پرش از روی جوی آب کناری اتوبان و برخورد شدید با تیر چراغ برق در نهایت متوقف می‌گردد.

وی گفت: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده را به سمت شیشه جلو پرتاب نموده و باعث می‌گردد شیشه از جای درآمده و راننده به سمت جلو پرتاب و به روی زمین می‌افتد.

اکبری افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد می‌باشد.

وی افزود: با حضور تیم اورژانس در محل راننده پراید به همراه دو تن دیگر از سرنشینان این پراید به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردیدند.

وی ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام نمودند.

اکبری از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.

منبع: میزان