شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کالای قاچاق

کشف ۶۴۰ میلیارد انواع کالای قاچاق و احتکاری

به گزارش منیبان؛ سردار "سهراب بهرامی" در تشریح  گفت:  کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخل و حمایت از معیشت هموطنان از طریق ادامه طرح تشدید مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار، با تشکیل گروه های تخصصی بررسی اسنادی و میدانی، نحوه تأمین و توزیع اقلام ضروری، معیشتی و کالاهای اساسی توسط توزیع کنندگان عمده در سطح کشور را دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید و بازرسی از مراکز مذکور انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل تجهیزات رایانه ، لوازم یدکی خودرو، تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، روغن خوراکی، لوازم خانگی، اقلام پزشکی و دارو، سیگار، نهاده های دامی، انواع احشام و طیور، پوشاک و سوخت را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور کشف کردند.

رئیس قرارگاه نوروزی شهید "مهدی سلماسی" پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۱۴۰ خودرو توقیف و ۲۷۹ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در همه حال آماده خدمت و در صحنه حضور داشته است، بیان داشت: خدمت مضاعف و صادقانه موجب افزایش رضایت مندی مردم می شود از این رو باید تلاش کنیم تا به صورت شبانه روزی و بدون وقفه امنیت اقتصادی مردم، تولیدکنندگان داخلی و فعالان عرصه اقتصادی را به خوبی و درستی تامین کرده و با عملکرد خود نشان دهیم که امین و حافظ خوبی برای معیشت و منافع مردم گرانقدرمان هستیم.

سردار بهرامی در پایان از هموطنان درخواست کرد: در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.