به گزارش برنا؛ حسین باباپور جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک خرده فروش حرفه ای مواد مخدر و کشف 49 کیلو و 300 گرم تریاک از مخفیگاهش خبر داد و در توضیح این خبرگفت: چندی پلیس گزارش‌های متعددی از شهروندان مبنی بر فعالیت مشکوک فردی در محله شهرک ولیعصر  دریافت شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر  بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

او عنوان کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که این فرد به تازگی مقداری مواد مخدر از قاچاقچیان تهیه و با پنهان کردن آن در محل سکونتش، با استفاده از یک دستگاه خودروی ساینا به فروش مواد مخدر می‌پردازد. 

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان کرد:  مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم و تردد او انجام شد، با گرفتن دستور قضائی تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری متهم به مخفیگاه او اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی  او را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار  49  کیلو و 300 گرم تریاک از آن محل کشف کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و با تکمیل پرونده، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.