دوستی دردسرساز مهشید با سهراب 22 ساله / آنها در پارکینگ خانه ها چه می کردند؟! + عکس

زن جوان که با پسر مورد علاقه اش دست به سرقت دوچرخه ها می زد در آخرین صحنه سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: 22 بهمن ماه 99 پرونده ای از کلانتری 136 فرجام به دادخواهی شهروندی به همراه زن جوانی به اتهام سرقت دوچرخه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

به گزارش رکنا ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: چکیده پرونده حاکی از آن بود، ماموران گشت کلانتری 21 بهمن ماه طی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110به آدرس خیابان "هنگام" مراجعه و شاکی اعلام کرده است، در حال خروج از ساختمان بودم که دیدم زن و مرد جوانی در حال خارج کردن دوچرخه فرزندم از پارکینگ می باشند، با اعتراض من، مرد به همراه دوچرخه فرزندم از محل متواری اما موفق شدم این خانم را که یک عدد اره آهن بر همراه داشت، نگه دارم.

روش سرقت های دوچرخه ازسوی دختر و پسر سارق

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه مهشید 22 ساله پس از انتقال به پایگاه چهارم این پلیس به 40 فقره سرقت دوچرخه در منطقه شرق تهران به همکاری همدستش اعتراف کرد، افزود: این خانم همچنین اظهار کرد، مدت 2 سال است با شخصی به نام "سهراب" 22 ساله دوست هستم. پس از دوستی با وی، در کوچه ها پرسه می زدیم و با مشاهده دوچرخه ای در پارکینگ ساختمانی، قفل در ورودی ساختمان را تخریب و وارد پارکینگ ساختمان می شدیم و پس از سرقت، آنها را به مالخران مشخص و گذری می فروختیم. سهراب هم مبلغی را به من می داد.

دستگیری سارق دوچرخه در مخفیگاهش

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات محلی از جغرافیای محل جرم تصویر واضحی از سهراب به دست آمد، ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سهراب شناسایی و کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه نا کنون 5 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: در این رابطه یکی از مالخران اموال مسروقه دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاهش 2 دستگاه دوچرخه سرقتی نیز کشف شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.