شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ترکیب استقلال

آمادگی کامل ستاره خارجی برای بازگشت به ترکیب استقلال پس از دوری طولانی

هروویه میلیچ آماده بازگشت به ترکیب استقلال

فرهاد مجیدی با توجه به محرومیت نادری در بازی استقلال و پیکان قصد دارد که میلیچ را به ترکیب برگرداند اما دیگر عناصر دفاعی دیدارهای قبلی تغییر نمی کنند.

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال که برای مدتی طولانی به دلیل اختلافات مالی تهران را ترک کرده بود، در بازگشت به تمرینات استقلال حالا به مرز آمادگی کامل رسیده است و می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره کروات استقلال مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که از حدود ۳ هفته قبل بعد از کش و قوس های فراوان به ایران برگشت و در تمرینات تیمش حضور یافت شرایط خوبی دارد.

میلیچ که مدت زیادی به کشورش رفته بود و در تمرینات استقلال شرکت نمی کرد، از نظر بدنی در وضعیت مطلوبی قرار نداشت و به همین خاطر در تمرینات اخیر استقلال با فشار بیشتری و با برنامه ای ویژه کارش را جلو برد. او در دو مسابقه قبلی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی و ماشین سازی در لیگ برتر هم در لیست این تیم جایی نداشت.

ستاره کروات آبی ها اما حالا مشکلی برای حضور در ترکیب ندارد. میلیچ از نظر بدنی شرایط مطلوبی پیدا کرده و برای مسابقه روز شنبه با پیکان تهران خودش را آماده می کند. او در صورت صلاحدید کادرفنی مشکلی برای همراهی استقلال در بازی های آینده نداردو باید دید آیا این بازیکن بعد از مدت ها در ترکیب آبی ها قرار می گیردیا خیر.