شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد#نفت

داریوش یزدی:

اگر نفت مسجد سلیمان در لیگ نماند از مربیگری خداحافظی می کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید با توجه به اعتقادی که به توانایی بازیکنانش دارد، این تیم در لیگ می ماند و اگر نماند از مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

داریوش یزدی در گفت و گو با منیبان، اظهارکرد: تمرینات نفت از چهارم فروردین ماه در اهواز شروع شد و در اردوی شش روزه ای که در اهواز داشتیم، توانستیم کمی روی قوای جسمانی، روانی و بحث تاکتیکی بازیکنان کار کنیم. در این اردو، دو بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم. یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و تمرینات تیم از امروز (چهارشنبه) مجددا برای بازی با نساجی در هفته نوزدهم آغاز می شود. سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار حساس و مهم است. من فکر می کنم سه امتیاز بازی با نساجی از نان شب برای نفت مهم تر است.

وی بیان کرد: نساجی از تیم هایی است که پول خوبی برای فصل نقل و انتقالات خود گذاشت و توانست چند بازیکن نیز به خدمت بگیرد. با تغییراتی که داشتند، شکل مثبتی به آن ها وارد شد و پس از آن تغییرات هم در یک بازی، برنده شدند. البته نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم از نقاط ضعف نساجی به خوبی استفاده کنیم و با یک عملکرد قابل قبول، بازی را ببریم و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا از خریدهای جدید رضایت دارید؟ عنوان کرد: توانستیم پنج بازیکن جذب کنیم. البته در نقل و انتقالات که بازار کاذبی ایجاد شده بود، نتوانستیم رقابتی با رقبا داشته باشیم و رقبا گوی رقابت را از ما گرفتند و توانستند با مبالغ زیاد بازیکنانی را به خدمت بگیرند. ما هم نفراتی را با توجه به توانایی مالی باشگاه جذب کردیم. این نفرات دارای انگیزه های خاص هستند و امیدواریم که در ادامه مسیر بتوانند به نفت کمک کنند و قابلیت و توانایی خود را در ادامه مسابقات به نمایش بگذارند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی حل شده است؟ گفت: مشکلات مالی همیشه برای تمام تیم ها و ورزش کشور و به عباراتی برای اقتصاد کشور وجود دارد که ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. البته مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه در حال تلاش هستند ولی باتوجه به تعطیلاتی که وجود داشت، طبیعتا کارها با وقفه پیش می رود اما امیدواریم ثمره تلاش مدیران باشگاه، کمک به تیم باشد و شرایط بهتری برای مجموعه بازیکنان ایجاد شود تا توانایی خود را بیشتر نشان دهند و تیم بتواند موفق باشد.

یزدی با بیان این که به مجموعه توانایی بازیکنانم اعتماد و اعتقاد کامل دارم، افزود: باتوجه به این که می دانم شاگردانم می توانند عملکرد نسبتا خوب خود را در ادامه رقابت ها تکمیل کنند، هدایت نفت را قبول کردم و قطعا معتقدم نفت این توانایی را دارد که حتی در نیمه بالایی جدول هم قرار بگیرد و حتی تک رقمی شود. نفت در لیگ می ماند و به بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و اگر تیم نماند من از مربیگری خداحافظی خواهم کرد. نفت می تواند حتی شرایط بهتری را نسبت به نیم فصل اول داشته باشد. همچنین هواداران رکن اصلی تیم نفت هستند که همیشه با حمایت‌هایشان توانسته اند، برای ما ایجاد انگیزه کنند و مشوق بازیکنان و مجموعه کادرفنی بوده اند. امیدوارم در ادامه مسیر نیز مثل همیشه پر قدرت از تیم حمایت کنند تا بازیکنان ما عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.

وی در پایان نیز درباره بازی تیم ملی مقابل تیم ملی سوریه گفت: اگر عملکرد را در پیروزی تیم ملی در مسابقات بدانیم، عملکرد اسکوچیچ و تیم ملی موفقیت آمیز بود و به آن نیز نمره قبولی می دهم. البته اگر بخواهیم این عملکرد را آنالیز کنیم، قطعا این عملکرد خالی از نقاط ضعف نیست. من فکر می کنم باید از اسکوچیچ حمایت کرد و اکنون تنها زمان حمایت است، آن هم به خاطر فوتبال ملی مان. زیرا موقعیت حساسی را در مقدماتی جام جهانی در پیش داریم  و باتوجه به نتایجی که تاکنون در مقدماتی جام جهانی داشته ایم که خیلی هم خوب نبوده اند باید حمایت کنیم تا مجموعه فوتبال ملی به کارش ادامه دهد. پس همه باید حمایت و کمک کنیم و اگر انتقادی هم است باید سازنده باشد تا تیم ملی در مسابقات آتی بتواند موفق باشد که این موفقیت، موفقیت تمام ایران است و البته دور از دسترس هم نیست.