به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید اکبری  ضمن بیان این خبر گفت: ساعت1 بامداد امروز ، در مسیر بزرگراه جنوب  به شمال یاسینی بالاتر از رسالت  یکدستگاه  سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده   در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد  ناگهان از مسیر خود خارج می گردد .

سرهنگ اکبری ادامه داد : این پراید پس از عبور  و پرش از روی جوی آب کناری اتوبان  و برخورد شدید با تیر چراغ  برق در نهایت متوقف می گردد  . 

او گفت : شدت این تصادف به حدی بوده که راننده را به سمت شیشه جلو پرتاب نموده و باعث  می گردد شیشه از جای درآمده و راننده به سمت جلو پرتاب  و به روی زمین می افتد. 

سرهنگ اکبری  افزود: با حضور کارشناسان  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر  عدم توانایی راننده پراید  در کنترل وسیله نقلیه   و سرعت زیاد می باشد .

او افزود: با حضور تیم اورژانس در محل راننده پراید به همراه دو تن دیگر از سرنشینان این پراید به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردیدند . 

او ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام  نمودند  . 

اکبری از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی  و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند  .