شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#عابر پیاده

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت خبر داد:

تصادف هولناک پژو با عابر پیاده در اتوبان همت تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "مجید رنجبر"  در خصوص این خبر گفت: در  ساعت 07:15 صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی  تصادف یکدستگاه سواری پژو با  عابر پیاده  در مسیر اتوبان همت محدوده پل خیابان شیرازی ،  به بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .  

او ادامه داد : عابر پیاده ای که با وسایل زیاد همراه خود قصد عبور از عرض اتوبان را داشته در میانه راه به علت عبور اتوبوس لحظه ای متوقف  و چند گام به عقب برمی دارد که در این هنگام راننده پژوی از همه جا بیخبر به شدت با وی برخورد کرده و عابر را به لاین میانی اتوبان پرتاب می نماید . 

رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت  با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می نماید .

او افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

رنجبر  گفت: به همین علت صبح امروز  در این محدوده شاهد بار ترافیک مقطعی  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

او همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از اتوبان ها حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم.