شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

فقط برای دو بازی این ستاره را به تیم ملی دعوت کنید!/ نقطه ضعف بزرگ تیم اسکوچیچ

تیم ملی ایران خرداد ماه باید در برابر بحرین و عراق که روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود دارند به میدان برود. دو بازی حساس که ارتباط مستقیمی با آینده فوتبال ایران دارد.

فقط برای دو بازی این ستاره را به تیم ملی دعوت کنید!/ نقطه ضعف بزرگ تیم اسکوچیچ

 تیم ملی ایران دیروزموفق شد تا با ۳گل  سوریه را شکست بدهد اما این نتیجه نباید باعث شود تا نقطه ضعفهای اساسی  تیم کشورمان پنهان بماند. نکته ای که دیروز به شدت به چشم آمد ضعف تیم ملی در کناره های زمین بود. سلمانی اگرچه اولین بازی ملی خود را انجام داد اما نشان داد هنوز جای کار زیادی برای حضور فیکس در این نقطه از زمین دارد. تیم ملی ایران  خرداد ماه باید در برابر بحرین و عراق که روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود دارند به میدان برود. دو بازی حساس که ارتباط مستقیمی با آینده فوتبال ایران دارد. بازی های ایران در دور مقدماتی به هیچ عنوان جای تجربه اندوزی نیست.

مشخص نیست دلیل عدم دعوت اسکوچیچ از بازیکنانی مانند رامین رضاییان و ووریا غفوری چیست. در خصوص وریا گفته می شود اسکوچیچ ترجیح می دهد بازیکنان جوان تر در تیم ملی باشند هرچند اگر بحث سن و سال مطرح است  امید ابراهیمی ۳۴ ساله  همسن وریا غفوری در تیم ملی حضور دارد. اما رامین رضاییان ۳۱ ساله چطور؟ 

در خصوص رامین رضاییان شایعاتی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی مطرح می شود که اگر این ماجرا واقعیت داشته باشد تنبیه انضباطی او در این چند بازی ای که در لیست تیم ملی حضور نداشته انجام شده است. تیم ملی ما بیشتر از هر زمانی به بازیکنان باکیفیت نیاز دارد. بگذارید از این پیچ خطرناک بگذریم. بعد خون تازه به تیم تزریق کنید.