شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

این پرسپولیس در همه جام‌ها مدعی اصلی قهرمانی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بدون شک سیدجلال حسینی یکی از بهترین‌های پرسپولیس و لیگ بود.

این پرسپولیس در همه جام‌ها مدعی اصلی قهرمانی است

خبرورزشی -  جواد منافی با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرده است که به نقل از برنا در زیر می‌خوانید: 

* پرسپولیس با وجود فراز و نشیب زیادی که در طول نیم فصل اول داشت در نهایت نتایج خوبی را کسب کرد و توانست نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برساند. اگر پرسپولیس با قهرمانی در آسیا به حضور خود در فصل قبل لیگ قهرمانان پایان می داد، مشکلات بعدی گریبان این تیم را نمی گرفت اما از دست دادن قهرمانی آسیا باعث افت روحی و روانی زیادی برای این تیم شد  ولی خدا را شکر کادر فنی و مدیران باشگاه با مدیریت هوشمندانه خود موفق شدند بحران آن مقطع پرسپولیس را مهار کنند.

* پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می کند و با تقویت تیم در برخی از خطوط که با کمبود مواجه بود، نقاط ضعف تیم تا حدود بسیار زیادی مرتفع شده و من فکر می کنم در سال ۱۴۰۰ پرسپولیس در تمامی جام های پیش روی مدعی شماره یک است.

* بدون شک سیدجلال حسینی یکی از بهترین های پرسپولیس و لیگ ما بود. سیدجلال با این سن و سال مفید و مثمرثمر نشان داد. او بازیکن تاثیرگذار و با تعصبی است که در این فصل واقعا ثابت کرد سن یک عدد است و حتی در آستانه ۴۰ سالگی هم می توان در فوتبال و در سطح اول لیگ مفید و تاثیرگذار بود. ضمن این که باید بگویم امید عالیشاه هم روند رو به رشدی در پرسپولیس داشت و می تواند الگوی خیلی ها  باشد. او ماه ها با وجود تجربه و سابقه اش نیمکت نشین بود اما ناامید نشد و برای تیم حاشیه سازی نکرد و زمانی که به ترکیب بازگشت بهترین عملکرد را برای پرسپولیس داشت و نشان داد چه بازیکن خوب و حرفه ای است.