شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#فرگوسن

مینو رایولا:

برایم اهمیت ندارد اگر منچستریونایتد دیگر از من بازیکن نگیرد؛ فرگوسن به افراد بله قربان گو عادت داشت

به گزارش منیبان و به نقل از اتلتیک، این مدیر برنامه معتقد است که تصمیم باشگاه منچستریونایتد برای خرید مجدد پل پوگبا تاییدی بود بر این که خانواده گلیزر می دانسته اند حرف او در مورد آینده این بازیکن فرانسوی درست بوده است. فرگوسن و رایولا رابطه خوبی با هم نداشتند و بعد از رفتن پوگبا به یوونتوس گفته بود که این بازیکن مدیر برنامه های افتضاحی دارد. رایولا هنوز هم مدیر برنامه های پوگبا است و در سال 2016 هنگامی که مورینیو مربی یونایتد بود کمک کرد تا پوگبا به جمع شیاطین سرخ برگردد. او در مورد رابطه اش با فرگوسن و همچنین پوگبا گفت: اگر چه فرگوسن از من انتقاد کرد اما این بزرگترین تعریفی بود که کسی تا به حال در مورد من کرده بود. فرگوسن عادت کرده بود دستور بدهد و مردم بله قربان گوی او باشند. فقط می توانم بگویم که بعد از رفتن فرگوسن، مالک باشگاه یونایتد با خرید مجدد پوگبا به من گفت که در مورد این بازیکن حق با من بوده است. دوست نداشتم پوگبا از منچستر برود ولی فرگوسن به پوگبا اعتقاد نداشت. به همین خاطر وقتی فرگوسن می گوید از من خوشش نمی آید، آن را تعریف حساب می کنم. برایم مهم نیست فرگوسن چه می گوید.

رایولا همچنین به این فرضیه که شاید منچستریونایتد دیگر با او کار نکند نیز پاسخ داد و گفت: با فرگوسن این مشکل را داشتم و با گواردیولا هم دارم. آنها معتقدند باید خدمتگزارشان باشیم وگرنه دیگر از ما بازیکن نمی گیرند. با این وجود اصلا برایم مهم نیست اگر دیگر با منچستریونایتد همکاری نداشته باشم. من بازیچه دست آنها نیستم و کاملا مستقل فعالیت می کنم. تنها یک چیز مشترک بین ما وجود دارد و آن بازیکنانمان است. تا وقتی بازیکن از ما خوشش بیاید، همان کاری را می کنیم که می گوید. 

این مدیر برنامه می گوید که در انگلیس رفتار متفاوتی با او به نسبت سایر کشورها می شود: در ایتالیا به من به چشم جنایت کار نگاه نمی کنند. با این وجود در انگلیس چنین نگاهی به من وجود دارد اما معتقدم همه آنها در اعماق وجودشان فکر می کنند دوست داشتم وقتی بازیکن بودم، او مدیر برنامه هایم بود.

 در حالی که قرارداد پوگبا در تابستان به پایان می رسد، مذاکرات روند مناسبی را طی نمی کند. با این وجود رایولا از رویکرد خود دفاع می کند: همیشه گفته ام فقط یک حقیقت وجود دارد نه چیزی که من یا شما فکر می کنیم. حقیقت چیزی است که بازار نقل و انتقالات به آن اعتقاد دارد. به همین خاطر وقتی پوگبا بدون باشگاه ماند باید در مورد او اظهار نظر کنیم اما در حال حاضر اگر کسی از من بپرسد می توانی برای پل یک باشگاه دیگر پیدا کنی؟ می گویم حتی فامیل 5 ساله من هم می تواند در بالاترین سطح برای پوگبا باشگاه پیدا کند. همیشه نیمی از مردم شما را دوست دارند و نیمی دیگر از شما متنفرند. با این حال تمام باشگاه های جهان به پل علاقه دارند.

شاید هواداران به خاطر جدایی رایگان پوگبا و برگشتش با قیمتی بالا ناراحتند. از مسئولان باشگاه شنیدم که او در برنامه های باشگاه و مربی آن قرار دارد و تنها نکته مهم همین است.