شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

حمایت محض فرناندو سانتوس از رونالدو

به گزارش منیبان، پس از مورد پذیرش قرار نگرفتن گل کریستیانو رونالدو در بازی با صربستان و به زمین کوبیدن بازوبند کاپیتانی توسط فوق ستاره پرتغالی، حاشیه ها و انتقادات از این حرکت CR7 به اوج خود رسید.
در دقیقه 93 دیدار پرتغال و صربستان در حالیکه بازی با تساوی دو – دو رو به پایان بود، سانتر نونو مندس به رونالدو رسید و شوت کم جان کریستیانو، چند سانتی متری از خط دروازه عبور کرد که استفان میتروویچ مدافع صربی ها با یک تکل بلند این توپ را برگرداند و ماریو دیکس کمک داور این دیدار عبور توپ از خط دروازه را تشخیص نداد تا گل رونالدو 2 امتیاز برای پرتغال به باد برود.
هر چند رونالدو به دلیل فاصله کم و زاویه دید خوب متوجه عبور توپ از خط دروازه شد، اما عدم وجود فناوری خط دروازه و کمک داور ویدیویی باعث شد تا تیم داوری مرتکب اشتباه بزرگی شود و اعتراض های شدید رونالدو به کمک داور بازی باعث شد تا دنی ماکیلی یک کارت زرد به فوق ستاره یوونتوس نشان دهد که این امر سبب شد رونالدو با اعتراض به داوری بازی، چند ثانیه ای قبل از سوت پایان زمین بازی را ترک کرده و بازوبند کاپیتانی را بر زمین بکوبد.
در حالیکه اعتراض ها به رونالدو شدت گرفته بود و حتی عده ای درخواست کردند بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال از او گرفته شود، اما سرمربی تیم ملی این کشور اعتقاد دیگری دارد. فرناندو سانتوس می پذیرد که رونالدو نباید این رفتار را از خودش نشان می داد اما او قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را در دیدار مقابل لوکزامبورگ از رونالدو بگیرد.
سانتوس در یک کنفرانس خبری درخصوص اینکه آیا رونالدو در بازی بعدی نیز کاپیتان پرتغال می ماند، گفت: بله او همچنان بازوبند را حفظ خواهد کرد و آن را بر بازو می بندد. اگر او مربی، هم تیمی هایش یا فدراسیون را رنجانده بود، بله. ما باید در این خصوص فکر می کردیم که بازوبند را از او بگیریم یا نه ولی چنین اتفاقی نیفتاد.
سرمربی تیم ملی پرتغال صحبت هایش را ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد لحظه ناامیدی بزرگی بود که می توانست برای من اتفاق بیفتد. آن، لحظه سرخوردگی کسی بود که همیشه می خواهد برنده شود، او همه چیزش را برای تیم ملی می دهد. این اتفاق برای او رخ داده است که ممکن است برای هر شخص دیگری رخ دهد.
سانتوس در پایان نیز گفت: خود رونالدو اولین نفری بود که تشخیص داد نباید این کار را می کرد. او مطمئناً کاپیتان تیم ملی پرتغال خواهد ماند.