شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#بحرین#جام جهانی

واکنش عجیب سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به میزبانی بحرین در انتخابی جام جهانی

منصور قنبرزاده : در مورد میزبانی بحرین چیز جدیدی اتفاق نیفتاده که بخواهم اظهار نظر بکنم ؛ تلاش زیادی می کنیم و انسان به امید زنده است

واکنش منصور قنبرزاده به میزبانی بحرین

هنوز پس از گذشت چند هفته از انتخاب جنجالی بحرین برای میزبانی انتخابی جام جهانی، واکنش ها ادامه دارد. اما واکنش منصور قنبرزاده کمی عجیب است. سرپست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره پس گرفتن میزبانی مدعی شده است اتفاق جدیدی نیفتاده است و انسان به امید زنده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که برای تماشای بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی مدعی شد همه امیدوار هستیم و مردم هم دعا می کنند تا با قدرت در جام جهانی حضور پیدا کنیم.

قنبرزاده در مورد بحث دیدار شهاب عزیزی خادم با اینفانتینو گفت:

هنوز نهایی نشده و چیزی تا این لحظه به ما ابلاغ نشده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اظهار نظر اخیر عزیزی خادم که گفته بود شیخ سلمان از تعیین میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی بی خبر است، تاکید کرد:

من از این موضوع اطلاع خاصی ندارم. به همین دلیل امکان اظهار نظر ندارم!

قنبرزاده در واکنش به سوالی در خصوص فدراسیون قبلی یادآور شد:

در خصوص دبیر کلی سوال بفرمایید چرا که در مورد چیزی که مسئولیتش را ندارم طبیعتا صحبت نمی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تغییراتی در زیر مجموعه های خود خواهد داشت، تصریح کرد:

برای هر تغییری باید دلیلی وجود داشته باشد. این گونه نیست که هر تغییری مناسب باشد. اگر جایی لازم باشد بله اما وقتی یک سیستم کارش را خوب انجام می دهد، من دلیلی بر تغییر نمی بینم. احتمالا چند جایی نیاز به تغییر دارد که در حوزه دبیر کل انجام خواهد شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در رابطه با برنامه های آماده سازی تیم ملی گفت:

من هیچ جلسه ای با اسکوچیچ نداشته ام. رئیس فدراسیون با ایشان دیدار داشته و به همین دلیل خیلی نمی توانم قضاوت بکنم. اردوی کیش تقریبا قطعی شده است. قطعا کادر فنی و خود آقای اسکوچیچ باید در این مورد تصمیم بگیرد چون موضوع فنی است و من نمی توانم در موردش نظر بدهم.

او در پایان در خصوص بحث میزبانی بحرین و اینکه آیا انتشار بیانیه های اخیر می تواند به ضرر فدراسیون تمام شود خاطرنشان کرد:

چیز جدیدی اتفاق نیفتاده که بخواهم اظهار نظر بکنم! تلاش زیادی می کنیم و انسان به امید زنده است. فدراسیون فوتبال قرار بود شفاف عمل کند. قبلا مکاتبات با AFC بعد از مدتی به صورت غیررسمی از فدراسیون منتشر می شد، الان اما فدراسیون خودش آنها را در سایت منتشر می کند چون اعتقاد داریم که چیز خاصی نیست.