شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوریه#فوتبال#تیم ملی فوتبال

مربی تیم ملی سوریه: مقابل ایران به دنبال شناخت از بازیکنان جدید بودیم/ ایران به راحتی بحرین را شکست می‌دهد


مربی تیم ملی سوریه: مقابل ایران به دنبال شناخت از بازیکنان جدید بودیم/ ایران به راحتی بحرین را شکست می‌دهد

نادر داود مربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: در بازی مقابل ایران بیشتر تمرکز ما روی شناخت بیشتر پیدا کردن از بازیکنان جدید بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر داود مربی تیم ملی فوتبال سوریه بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی با ایران خیلی خوب و قوی بود. بیشتر تمرکز ما برای این بازی روی پیدا کردن بازیکنان جدید بود. ما از گرو‌ه‌مان بالا رفته‌ایم و بیشتر روی شناخت از بازیکنان جدید کار کردیم. ما در این بازی از بازیکنان جدید استفاده کردیم و از تیم ملی ایران نیز طبیعتاً انتظار چنین عملکردی را داشتیم. ایران جزو تیم‌‌های قوی آسیاست و در جام جهانی بازی کرده است.

وی ادامه داد: انتظار این بازی قوی از تیم ملی می‌رفت، ولی ما به دنبال شناخت بیشتر از بازیکنان و تیم بودیم. عیب و ایراداتی داشتیم، ولی این موضوعات را فقط در جهت تقویت تیم‌مان می‌بینیم.

مربی سوریه درباره اینکه ترکیب این تیم مقابل ایران ترکیب اصلی بوده است یا بازیکنان دیگری قرار است به جمع سوری‌ها اضافه شوند، گفت: طبیعتاً اگر برای این بازی عمر سوما و خربین را در اختیار داشتیم شرایط فرق می‌کرد. این بازیکنان در بازی با بحرین حضور داشتند، ولی متأسفانه سوما دچار مصدومیت شد. ما در این بازی کسب تجربه کردیم و پنج شش بازیکن را از تیم المپیک آوردیم که بازی‌های رسمی نداشتند. این بهترین فرصت برای شناسایی بازیکنان جدید بود.

داود درباره اینکه در دو بازی گذشته با تیم‌های بحرین و ایران چه اختلافی بین این دو تیم دیده است، خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران با بحرین اصلاً قابل قیاس نیست، چون ایران تیم  قوی و فرصت‌طلبی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد. این بازیکنان از تاکتیک فردی بسیار بالایی برخوردارند. بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. تیمی که دائماً در رقابت‌های آسیایی و جام جهانی بازی کرده است و بازیکنانش از توان فردی و فیزیکی بالایی برخوردار هستند با بحرین قابل مقایسه نیست.

وی اشاره کرد: درست است که بحرین تیم با تاکتیکی است ولی این تاکتیک به صورت جمعی و قابل شناسایی است. می‌توان آنها را پیش‌بینی کرد ولی به جرات می‌توان گفت که ایران غیر قابل پیش‌بینی است و مطمئناً نظر ما این است که ایران، بحرین را خواهد برد. برد برای ایران است و ایران به راحتی از بحرین رد می‌شود.

مربی سوریه در خاتمه اظهار داشت: از طرف خودم و تمام مردم سوریه از ایران، مردم ایران و تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران بابت میهمان‌نوازی که داشتند، تشکر می‌کنم. ما از این باخت ابداً ناراحت نیستیم. این بازی را انجام دادیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پیدا کنیم. به تیم‌مان اعتماد داریم و مردم سوریه ما را حمایت می‌کنند. برای آینده برنامه‌های بلند‌ مدتی داریم و به دلیل اینکه می‌دانیم صعود کرده‌‌ایم می‌خواهیم در ادامه خوب کار کنیم و مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/