شهرخبر

صد درصد باید صعود کنیم

اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم/توانایی صعود به جام‌جهانی را داریم

اسکوچیچ:از نیمه دوم راضی نیستم/توانایی صعود به جام‌جهانی را داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر سوریه گفت: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم اما در مجموع توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۲، سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و کریم انصاریفرد در دقیقه ۸۱ برای ایران گل زدند.

دراگان اسکوچیچ پس از این دیدار گفت: نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد، البته در این دو ماه پیش رو فرصتی هست که روی برخی نقاط کار کنیم. از نیمه دوم بازی هم زیاد راضی نبودم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بهتر است که الان در مورد میزبانی بحرین صحبت نکنیم و خودمان را قوی و آماده کنیم. مسابقات هر جایی که برگزار شود ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.

اسکوچیچ ادامه داد: صحبت شانس نیست و صد درصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم چرا که بازیکنان تیم ملی ایران این توانایی را دارند.