شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#ایران#سوریه#فوتبال#تیم ملی فوتبال

نبیل معلول:

با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم/ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد

با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم/ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از شکست برابر ایران گفت: با ترکیبی متفاوت به تهران آمدیم اما نتوانستیم حریف تیم قدرتمند ایران شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۲، سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و کریم انصاریفرد در دقیقه ۸۱ برای ایران گل زدند.

نبیل معلول پس از این دیدار گفت: انتظار این بازی خوب را داشتیم. تمرکز ما روی هماهنگی بازیکنان جدید بود. هدفمان این بود که بازیکنان را بیشتر بشناسیم. از بازیکنان جدید استفاده کردیم.

وی ادامه داد: از تیم ملی ایران توقع این بازی را داشتیم. ایران یکی از بهترین‌های آسیاست. با این حال ما روی نقاط ضعف خودمان تمرکز کرده بودیم. این دیدار هم برای تقویت تیم ملی سوریه برگزار شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم اصلی سوریه بود یا خیر گفت: اگر سوما و خربین را داشتیم می‌توانستیم بهتر باشیم. آنها در بازی با بحرین با ما بودند اما سوما مصدوم شد. چند بازیکن را از تیم المپیک دعوت کردیم که تا به حال بازی رسمی نداشتند. به آنها فرصت دادیم تا ذخیره‌های خوبی برای تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: ما تیم دیگری را برای دیدار با ایران آماده کردیم تا بتوانیم بازیکنان مان را بشناسیم.

نبیل معلول در مورد تفاوت‌های دیدار با بحرین و ایران برای تیم ملی سوریه گفت: ایران و بحرین اصلاً قابل مقایسه نیستند. ایران تیمی با داشتن بازیکنان باتجربه است که در تیم‌های مختلف اروپایی بازی می‌کنند. قطعاً ایران تیم قدرتمندی است و اطمینان دارم که به راحتی می‌تواند بحرین را شکست دهد.