شهر خبر

صلاح: امکان دارد روزی در اسپانیا بازی کنم/ مصدومیتم توسط راموس در گذشته مانده است


صلاح: امکان دارد روزی در اسپانیا بازی کنم/ مصدومیتم توسط راموس در گذشته مانده است

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول می‌گوید به اتفاقی که در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برایش افتاد و توسط سرخیو راموس مصدوم شد، فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که خاطره تلخی از رویارویی با رئال مادرید دارد، در آستانه دیدار مجدد لیورپول با سفیدپوشان مادریدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا، درباره آینده حرفه‌ای خود گفت: ماندنم در لیورپول بستگی به من ندارد. خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما ترجیح می‌‌دهم در حال حاضر در این مورد صحبت نکنم.

وی همچنین درباره رابطه‌اش با سرمربی آلمانی لیورپول که اخیراً اعلام شد اختلافاتی با یکدیگر دارند، اظهار داشت: رابطه من و کلوپ بین رابطه‌ای عادی دو فرد حرفه‌ای است. من رابطه خودم با یورگن را اینطور توصیف می‌کنم.  

مهاجم مصری لیورپول که تا سال 2023 تحت قرارداد این باشگاه است، احتمال بازی در فوتبال اسپانیا را رد نکرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم برای سال‌های طولانی بازی کنم. بازی در اسپانیا؟ چرا که نه! کسی نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، از این رو بله ممکن است روزی در اسپانیا بازی کنم.

صلاح همچنین درباره اتفاقی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2018 برایش افتاد و از ناحیه کتف توسط سرخیو راموس مصدوم و مجبور به بیرون رفتن از ترکیب لیورپول شد، تصریح کرد: آن بازی در گذشته مانده است، بنابراین به این فکر نمی‌کنم که چه اتفاقی برایم در آن بازی با راموس افتاد. من به تیم فکر می‌کنم و همه روی تیم خودشان تمرکز دارند و به دنبال کسب پیروزی هستند.

وی تصریح کرد: من برای کسب پیروزی مقابل رئال مادرید در این دو بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان انگیزه خاصی دارم. اتفاقی که در گذشته افتاده، نتیجه بازی فینال کیف را تغییر نمی‌دهد. آن بازی در گذشته مانده است. من فکر می‌کنم که هم من و هم راموس بازیکنان قدرتمندی هستیم. هر دوی ما دو بازی اخیرمان در لیگ قهرمانان را برده‌ایم. هر دوی ما آماده هستیم. لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و لیورپول و رئال مادرید در این رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

تیم‌های رئال مادرید و لیورپول در  تاریخ 17 فروردین در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/