شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منصوریان

توجه رسانه آلمانی به جابجایی خطیبی و منصوریان

به گزارش منیبان، رسول خطیبی و علیرضا منصوریان که دو بازیکن ملی سابق فوتبال ایران به حساب می‌آیند و به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ به‌عنوان لژیونر راهی آلمان شدند، اکنون در قامت سرمربیان تراکتور و آلومینیوم فعالیت می‌کنند که همین اتفاق سوژه یک رسانه آلمانی شده است.

سایت آلمانی stpauli۲۴ عنوان کرده دو بازیکن ایرانی سابق هامبورگ و سن‌پائولی تیم‌های خود را تغییر داده‌اند و به دنبال ماجراجویی جدید هستند.

بنابر نوشته این سایت، رسول خطیبی بازیکن سابق هامبورگ(در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹) به‌عنوان سرمربی در تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک فعالیت می‌کرد و از سوی دیگر علیرضا منصوریان، بازیکن سابق سن‌پائولی بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ نیز ابتدای فصل در تراکتور حضور داشت که اکنون سرمربی دو تیم با تغییر مواجه شده است.

این سایت آلمانی عنوان کرده خطیبی اکنون ۴۲ سال سن دارد و پس از اینکه از آلومینیوم جدا شد و به تراکتور پیوست، علیرضا منصوریان ۴۹ ساله هدایت تیم آلومینیوم را برعهده گرفت.

در پایان مطلب این سایت عنوان شده اکنون حدود دو سوم از فصل جاری فوتبال ایران سپری شده و امتیاز تیم‌های این دو سرمربی برابر است و هر دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.

تراکتور و آلمینیوم

آلمینیوم و تراکتور