شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سراسر کشور

نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می‌کنیم


نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می‌کنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که در سال گذشته،‌ بیش از ۱۳ هزار نفر خدمات آموزشی فدراسیون را در هیئت‌های تابعه در سراسر کشور فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تبریک مجدد فرا رسیدن سال 1400 خاطرنشان کرد: در کنار همه تلاش‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته در زمینه مقابله با کرونا در ورزش داشت، با وجود محدودیت‌های برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری، فعالیت قابل قبولی به صورت آنلاین صورت گرفت و دوره‌های آموزشی متعددی زیر نظر ستاد مرکزی و همچنین هیئت‌های استانی برگزار شد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی امدادگری ورزشی، نواربندی ورزشی، دوره‌های کمردرد، ورزش درمانی در آب، پزشک تیم، امدادگری تیم، پرستار ورزشی، آشنایی با کِش و توپ‌های ورزشی، تغذیه، مکمل و دوپینگ، دوره‌های آموزشی آنلاین مقابله با کرونا در ورزش، روانشناسی ورزشی، ریکاوری در ورزش، دوره‌های ناظران ستاد نظارت، ملاحظات تمرینی و تغذیه‌ای در بیماران قلبی و ... از جمله عناوین دوره‌های آموزشی سال گذشته بود.

دکتر نوروزی با تأکید بر این نکته که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری نیز از همه ظرفیت‌های آموزشی مرتبط بهره خواهد برد، یادآور شد: در این رابطه برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است و با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت خواهیم کرد که هم از نظر کیفی و هم کمّی، رشد چشمگیری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/