شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید#ملی‌پوش#سال جدید

افزایش احتمال غیبت ستاره ملی‌پوش استقلال در اولین بازی سال جدید

غیبت مهدی قایدی در تمرین استقلال با وجود بهبودی و افزایش احتمال غایب بودن او در اولین بازی سال 1400

همسر مهدی قایدی ، مهاجم تیم استقلال که به بیماری کرونا مبتلا شده است ، یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که حال قایدی خوب است.

مهدی قایدی که به دلیل ابتلا به کرونا اردوی اخیر تیم ملی را از دست داده بود، با وجود بهبودی دیروز در تمرین استقلال غایب بود تا احتمالا اولین بازی آبی ها در سال جدید را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قایدی در تمرین روز گذشته استقلال حضور پیدا نکرد.

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال طی روزهای گذشته بود. او بعد از چند روز قرنطینه خانگی دیروز جواب تست دوم خود که منفی بود را دریافت کرد و مشخص شد که بهبودی کامل برایش حاصل شده است.

در این شرایط انتظار می رفت که قایدی روز گذشته در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد. در شرایطی که سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها که تستش منفی شده بود، به محل تمرین رفت و کارش را انجام داد اما قایدی در تمرین روز گذشته حضور نداشت.

هنوز دلیل اینکه مهاجم ریزنقش آبی پوشان در تمرین روز گذشته حضور نداشته مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که او از امروز با حضور در محل تمرین کارش را دنبال کند.

در این شرایط اما با توجه به غیبت چند روزه قایدی در تمرینات و آمادگی بیشتر شیخ دیاباته و ارسلان مطهری احتمال دارد فرهاد مجیدی بخواهد مقابل پیکان از ابتدا قایدی را به زمین نفرستد. البته باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد وتمرینات استقلال چگونه پیش می رود تا ترکیب آبی ها مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر مشخص شود.